نفرت ...
شیطنـــــــ×ــــت های یه دخـــــــ*ــــــی

نفرت ...

در پس پرده یک ظهر غریب ...


من و یک خواب عجیب …!!


رازها در پس این خواب نهان است ... نهان ...

 

من کویری بودم!


خالی از شور و نشاط


خالی از نغمه مرغان خوش آواز بهار ...

 

و فقط من بودم، نالهء مبهم باد ...

 

خار هم، از دل دیوانه من می رویید!

 

آسمانم خالی


و در این پهنه ندیدم ابری!!

 

پس خودم باریدم …


آنقدر باریدم ...


تا کویرم گل داد 


گلی از عشق درونش رویید ...

 

پس تو هم باران باش


به کویر دل خود سخت ببار


و برون کن زدلت


نفرت و بیزاری را


و فقط عشق بورز


به خودت و همه انسانها ...

❤️❤️❤️❤️❤️



نظرات شما عزیزان:

faramarz
ساعت11:18---30 مهر 1394
وبت خیلی قشنگه. خواستی بلینکم و خبر بده لینکتون نمایم.

Fª⊥ÈмÈɧ
ساعت14:33---29 مهر 1394
سلام آپـــ♥ـــــم منتظرتم

شاهزاده تاریکی
ساعت18:59---28 مهر 1394
روزی اندکی به خواب رفتم در خواب دیدم که یک مار افعی هستم که میخزد...از خواب بیدارشدم...ازآنروز به بعد نمیدانم که آدمی بودم که رویای مار شدن دیده بود یا یک افعی هستم که رویای انسان بودن را میبیند....

مليكا
ساعت12:06---28 مهر 1394
سلام گلم
اين پستت محشر بود دمت گرم

ببخشيد اگه ديشب حرفام زننده بود همه حرفام جنبه ي طنز داشت


محمد صالح
ساعت22:24---27 مهر 1394
عالی و زیبا


رضا
ساعت14:33---27 مهر 1394
عالی عالی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ دو شنبه 27 مهر 1394برچسب:,

ساعت 13:47 توسط ملیــــنا: